Školení by nemělo být nákladem, vždy musí být investicí!
Radim Pařík už od roku 2003 vede lidi a firmy k lepším výsledkům. Je zakladatelem Fascinating Academy, která pomáhá zlepšovat manažerům a podnikatelům jejich přesvědčovací a vyjednávací schopnosti. Sám také natáčí podcasty a vydal audioknihu o vyjednávání.
V rozhovoru jsme se s Radimem pokusili zhodnotit kvalitu firemního vzdělávání u nás. Došlo na absenci měřitelných cílů, výběr dodavatelů vzdělávání podle ceny i atributy kvalitního a profesionálního lektora.
Co si myslí Radim o „utrácení“ rozpočtů na kurzy ve firmách a co by se podle něj mělo dělat jinak? Jak moc jsou důležité praktické zkušenosti, aby byl člověk dobrým lektorem? Jak vypadá lektor – baťůžkář? A proč Radim odmítá klienty, kteří se přímo od něj chtějí naučit například cold calling?
Přeji příjemný poslech a napište mi, co si o úrovni českých trenérů, mentorů a koučů myslíte vy.