Petra Drahanská vystudovala dramatickou výchovu na JAMU a mj. 15 let působila jako lektorka zážitkových firemních kurzů. V současné době je koučkou a lektorkou na volné noze, garantkou certifikovaného výcviku „Metoda zážitkové pedagogiky“, šéfredaktorkou časopisu Gymnasion a také zakladatelkou spolku pro mezigenerační setkávání žen Mokoša.
Na podzim roku 2020 vyšla Petře knížka Učení prožitkem, ve které velmi fundovaně vysvětluje, jak připravovat rozvojové a vzdělávací programy s využitím principů Experiential learning. Během velmi příjemného setkání s Petrou jsme si tedy povídali o zážitkové pedagogice, o tom, jaký rozdíl je mezi zážitkem, prožitkem a zkušeností a také o tom, jaká rizika čekají na lektory, kteří pomáhají účastníkům zážitkových programů reflektovat prožité situace.
Můžete se těšit na spoustu praktických tipů a zkušeností, ale také na Petřin optimistický pohled na současnou situaci a další vývoj oboru vzdělávání a rozvoje.