Říká se, že „kdo neumí, učí“…! Petr Kazík je živým důkazem, že toto rčení nemusí být tak úplně pravdivé. Polovinu svého profesního života strávil v manažerských pozicích v oblasti marketingu a obchodu. A že to bylo působení úspěšné, o tom svědčí např. to, že v roce 2014 byl mezi finalisty soutěže Manažer roku. Dnes je v čele hodnotitelské komise této prestižní soutěže a v roce 2020 byl zvolen prezidentem České manažerské asociace, která tuto soutěž pořádá. Zároveň je vyhledávaným lektorem, majitelem vzdělávací společnosti AHRA a management vyučuje i na vysoké škole.
V rozhovoru jsme se věnovali úrovni manažerského vzdělávání u nás a možným cestám, jak ji zvýšit. Víte, proč je v rozvoji důležitý princip excelence a co je to lektorský populismus? A jak nás ovlivňuje fakt, že na školách se snaží učitelé látku „probrat“ namísto, aby se ji snažili své žáky „naučit“? Pokud máte ve firmě na starosti vzdělávání, dozvíte se, jak snadno měřit efektivitu rozvojových programů a pokud jste sami vzdělavatelem, získáte tip, jak si zajistit dlouhodobě úspěšné působení v oboru.